در دوران تحریم بی کار نباشیم

در دوران تحریم بی کار نباشیم

چندی پیش یکی از همشهریان عزیز انابدی که خودشون رو هم معرفی نکرده بودند طی یادداشتی به صورت نظر خصوصی در پایگاه خبری آرمان انابد از من خواسته بودند که : ((سلام لطفا از همشهری های گرامی سوال فرمایید اگر در حال تحریم شما بعنوان یکی از اعضای شورای اسلامی بودید چه کاری برای عمران وابادانی شهر انچام می دادید؟ با تشکر)).

خیلی ذهنم را مشغول کرده بود که این نظر را چه کسی داده است به همین منظور تصمیم گرفتم جوابیه ای به اشخاصی که چنین سوالی در ذهنشان نقش بسته بدهم.

از پیروزی انقلاب اسلامی ایران قریب چهار دهه گذشته است و همه ما می دانیم که از همان روز 22 بهمن سال 1357 تحریم های ظالمانه به کشور ایران تحمیل شد.

در همان حال که نظام تازه پایه گذاری شده بود هشت سال جنگ ایران و عراق (عراق به نیابت از کل دنیا) فشار زیادی به اقتصاد کشور وارد شد اما با این حال امید مردم به پیشرفت همه جانبه ایران بود.

اکنون بعد از گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، کشور در میان شناخته شده ترین کشور های دنیا قد علم کرده است و  در همه زمینه ها حرف برای گفتن دارد ولی متاسفانه برخی از ما روحیه ی انقلابی بودن خود را از دست داده ایم ، فراموش کرده ایم شهدا چه جان نثاری هایی که برایمان نکرده اند .

انگار نه انگار ما از نسل همان هایی هستیم که با دست خالی جلوی تانک ها و امکانات دشمن قد علم می کردند ؛ انگار فراموش کرده ایم در آن تحریم وحشتناک چه حماسه هایی آفریدند .

با نا امیدیی (که حتما کار جنگ نرم دشمن است)  که در ذهن های ما نقش بسته است باید هم، چنین سوالاتی بپرسیم .

مگر وضع کشور ما از دوران جنگ هم وخیم تر است ؟

نگذاریم خون شهدا پایمال شود ، شاید پیام 175 شهید قواص همین باشد که با دست های بسته هم می توان حماسه آفرید ، می توان ایستاد و می توان ....

مشکل ما منابع و بودجه نیست؛ بلکه همت، اراده و باوری است که متاسفانه در برخی از دست اندرکاران امر دیده نمی‌شود.

در این اوضاع چه تحریم‌ها مرتفع شود و چه نشود، اگر ما نگاهمان به درون و در درجه اول به خودمان نباشد، تغییری در این اوضاع در هم آشفته اتفاق نخواهد افتاد؛ چرا که از ماست که بر ماست.

۳ ۰ ۶ دیدگاه

دیدگاه همشهریان(۶)

اولین انجمن شهر انابد 

تالار ارمان انابد 

www.anabadtv7.rozblog.com/forum 

همشهری راه دور

۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۲:۲۸
به مسئولین نشریه:
لطف کنیددرجوابیه هایی اینجوری به سوالات دوستان هر چیزی رو نویسنده هاتون ننویسند. بیشتر مشکل انابد از همین دل مشغولی ها و توهمات است...... البه اگر دوست دارید دلسردی نسبت به نشریه بوجود نیاد......


سلام وبلاگ شما را دیدم مطالب جالبی در آن درج کرده اید و بسیار زیباست

ما از باشگاه خبرنگاران هستیم در صورت تمایل آماده تبادل لینک با شما هستیم.

آدرس: yjc-ir.blog.ir

نام: باشگاه خبرنگاران

ما نفهمیدیم تحریم به شورا و شهرداری چکار دارد؟؟؟؟!!!!!!
آقایان اگر میخواهند کم کاری خودشان را توجیه کنند ؛ آن بحث جداگانه ای است و لیکن بابا تحریم ها کجا کار شورا و شهرداری کجا!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
احتمالا چند روز دیگه معتادین محترم هم علت اعتیاد خود را به تحریم های ناجوانمردانه ربط می دهند.
یاد حرفهای مسئولین ارشد دولت افتادم که می گفتند آب خوردن ما هم تحت تاثیر تحریم هاست!!!!!


حاجی زاده

تا کی باید شورا به صورت سنتی فکر کند و فقط فکرش معطوف به کارهای عمرانی باشد
آقایان شورا جوانانمان از دست رفتند . شورا بودن فقط به آسفالت خیابان ها نیست

انابدی

از چوابیه شما گه بیشتر به شعار شبیه بود متشکرم ولی ما که بعنوان مطلعین از اوضاع اقتصاذی کشور از یک سو استگبار چهانی تحریم های ظالمانه رابه مردم ما تحمیل گرده و از سوی دیکر قیمت نفت هم بیش از50تا 80دلار بالا نرفته است ودولت محترم با مشگل اقتصادی رو به رو است و زمان گنونی هم که زمان چنگ نیست که مردم محروم از نان شب شان بزنند و به چبهه کمک کنند حا ل وقت ان رسیده که دولت همراه مردم کار را به پیش ببرند من بعنوان یک شهر وند در خواست نمودم  در حال تحریم جه کار عمرانی می شود انچام داد با توچه به مشکلات عدیده شهرمان نظر خواهی فرمایید

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

این رسانه به صورت رسمی از سال 1392 با نام آرمان انابد کار خود را آغاز کرد و اکنون می کوشد ادامه کارش را به صورت اخبار مثبت و امید بخش ومعرفی منطقه

آخرین مطلب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات