دومین جلسه مشترک طرح مودت و ستادبازسازی عتبات عالیات درانابد برگزارشد

دومین جلسه مشترک طرح مودت و ستادبازسازی عتبات عالیات درانابد برگزارشد

/ دومین جلسه مشترک طرح مودت وستاد بازسازی عتبات و عالیات در بقعه متبرکه امامزاده سیدهاشم(ع) انابد برگزارشد.

به گزارش خبرنگار افتخاری روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه خراسان رضوی، ابراهیم قاسمپور بخشدار انابد، در جلسه مشترک طرح مودت و ستاد بازسازی عتبات عالیات بیان کرد: اهمیت این سازمان برهمگان آشکار است و فعالیت در ستادعتبات عالیات که به طور مستقیم با اعتقادات مردم سرکار دارد که مسئولیت شرعی برای همه مسئولان اجرایی این بخش در پی دارد.

وی با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت های مردمی ، همچنین بهره مندی از این ظرفیت ها و دعوت از خیران از جمله اهداف این جلسه است و طرح مودت به علت وجود مشکلات عمرانی در بقاع متبرکه و اماکن مقدس اجرا می شود.

بخشدار انابد در ادامه افزود: به منظور همکاری بیشتر مردم و مسئولان اجرایی این بخش ، جلسه مشترک طرح مودت وستاد بازسازی عتبات عالیات هرشب درتمام سطح این منطقه  برگزار خواهد شد.

رئیس ستادبازسازی عتبات عالیات شهرستان بردسکن با تقدیر وتشکر از افراد حاضر در این جلسه ،اظهار کرد: در راستای بازسازی امامزادگان وعتبات عالیات اقدامات بسیاری در طول سال انجام گرفته است.

حسن اسماعیل نیا در ادامه به مهمترین اهداف و فعالیت ستاد عتبات عالیات اشاره کرد وگفت: مردم خداجو و ولایت مدار شهرستان بردسکن برای ادامه کمک های نقدی وغیر نقدی خود می توانند به دفتر ستاد عتبات عالیات مراجعه کنند.

وی با ارائه گزارشی از پروژه های در دست اجرا و توسعه حرم امام جواد(ع)  درعتبات عالیات عراق خواستار استمرار این همکاری صمیمانه در جهت جمع آوری نذورات شد.

امام جماعت شهرانابد در این نشست ، ضمن آرزوی بهره مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان برای همه مسلمانان، تصریح کرد: مشارکت در ساخت عتبات عالیات ، تضمین کننده خیردنیا وآخرت است.

حجت الاسلام حسین لشکری گفت: بقاع متبرکه و عتبات عالیات نقش محوری در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دارند و از دیرباز مکانی برای حضور گسترده مردم بوده است.

وی این کار را یک فرصت معنوی و اوخروی دانست و خواستار فراگیر کردن آن شد و افزود: این پروژه با تاکیدات مقام معظم رهبری درحال اجرا است که امیدواریم با کمک های مردم و خیران شاهد توسعه و آبادانی در اماکن مقدس باشیم.

گفتنی است: این مراسم معنوی باحضور بخشدار وشهردار انابد، اعضای شورای اسلامی، دهیاران روستاهای توابع این بخش و اعضای هیئت امنا بقعه امامزاده سیدهاشم(ع) انابد برگزارشد. خواندن نماز جماعت ، مراسم افطاری ، قرائت قرآن و مدیحه سرایی از جمله برنامه های این محفل نورانی بود.

۱ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه همشهریان(۱)

dameton garm 

پاسخ:

۲۷ تیر ۹۳، ۱۲:۴۰
hade aghal az ye sisteme dige nazar midadi

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

این رسانه به صورت رسمی از سال 1392 با نام آرمان انابد کار خود را آغاز کرد و اکنون می کوشد ادامه کارش را به صورت اخبار مثبت و امید بخش ومعرفی منطقه

آخرین مطلب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات