نخستین مرکز نیکوکاری کمیته امداددر انابد راه اندازی شد

نخستین مرکز نیکوکاری کمیته امداددر انابد راه اندازی شد

آیین گشایش نخستین مرکز نیکوکاری علی ابن ابیطالب(ع) ، با حضور معاون فرماندار، معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بردسکن، بخشدار و شهردارانابد و دیگر مسئولان اجرایی این شهر برگزار شد.

آقای سعادتی مدیر موسسه نیکوکاری علی ابن ابیطالب(ع) انابد در گفتگو با خبرنگار ما ، به تشریح اقدامات این موسسه خیریه که از7/3/93 فعالیت خود را آغاز کرده است، پرداخت و گفت: این موسسه با هدف حمایت وبازیابی عزت نفس افراد و خانواده های بی بضاعت ، شروع به فعالیت کرد.

وی در ارتباط با اهداف این مرکزافزود : شناسایی، ارتباط و تعامل با اشخاص تاثیرگذار، خیرین،  استفاده از ظرفیت بالای مساجد، توسعه خدمات رسانی به محرومین، تکریم آن ها، ایجاد همبستگی و توازن اجتماعی، ارتقای فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه از دیگر اهداف این موسسه است.

وی با اشاره به حمایت بیش از 30  فرد وخانواده بی بضاعت در این شهر اظهارداشت: اعطای کمک هزینه تحصیلی ، تامین پوشاک و مراقبت های روانی و درمانی و...از جمله فالیت های است که این موسسه انجام می دهد.

سعادتی گفت: تمام هزینه ها و حمایت مالی از خانواده های بدسرپرست و بی بضاعت غیر پوشش کمیته امداد، توسط افراد نیکوکار شهرانابد که در ارتباط با موسسه هستند پرداخت می شود.

وی افزود: این مرکز با هدف شناسایی و ارتباط بیشتر با خیرین و موسسات خیریه و استفاده از ظرفیت آنان در راستای ریشه کنی فقر و محرومیت و کمک رسانی به محرومان واقعی این شهر راه اندازی و آغاز به کار کرده است.

مدیر موسسه مرکز نیکوکاری علی ابن ابیطالب(ع) انابددر پایان از خیرین و مردم خداجو انابد خواست برای توسعه مرکز نیکوکاری و کمک به افراد و خانواده های بی بضاعت که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) نیستند کمک های مالی داشته باشند.

گفتنی است: مرکز نیکوکاری علی ابن ابیطالب(ع) واقع در خیابان توحید جنب مغازه علی ملایی پذیرای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی شهروندان انابد در قالب(صدقات، زکات، فطریه، جهزیه، سهم سادات، طرح اکرام، ایتام و...) توزیع آن ها بین نیازمندان و محرومین این شهر راه اندازی شده است

۲ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

این رسانه به صورت رسمی از سال 1392 با نام آرمان انابد کار خود را آغاز کرد و اکنون می کوشد ادامه کارش را به صورت اخبار مثبت و امید بخش ومعرفی منطقه

آخرین مطلب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات