به مناسبت روز خبرنگار

به مناسبت روز خبرنگار

هفدهم مرداد سالروز شهادت محمود صارمی، روز خبرنگار، روز ارج نهادن به فعالان عرصه روشنگری، تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی است . بدون شک اطلاع رسانی از اخبار و رویدادها، مهم¬ترین زیر ساخت تصمیم سازی و نظارت مستمر بر نحوه اجرای تصمیم¬گیری¬ها تلقی می¬شود و نشر و انتشار اطلاعات، چراغ پرفروغی است که رشد و بالندگی و پیشرفت را به ارمغان می آورد.
اطلاع¬رسانی مناسب از رشد شتابان فعالیت¬های علمی، پژوهشی و فناوری و ارتقای جایگاه علمی ایران اسلامی به ترازهای جهانی و معرفی دستاوردهای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به جامعه دانشگاهی و مردم شریف ایران عزیز مرهون تلاش¬های ارزشمند خبرنگاران ، عکاسان و تصویربردارانی است که با صداقت، تدبیر و امید در رشد آگاهی های مردم و روشنگری جامعه نقش آفرینی می کنند.
ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، از همه فعالان عرصه خبر و رسانه خصوصاً خبرنگاران فعال حوزه شهر انابد قدردانی نموده و برای همه خبرنگاران و صاحبان اندیشه و قلم که با زبان شیوا و قلم توانای خود در امر اطلاع رسانی و تنویر افکارعمومی تلاش می کنند، آرزوی سربلندی، سرافرازی و موفقیت داریم.
امیدواریم با استعانت از الطاف الهی، تعامل و همکاری ارزنده اصحاب رسانه بتوانیم گام های موثری برای ارتقای علمی و نظام آموزش عالی کشور برداریم.

 

۲ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

این رسانه به صورت رسمی از سال 1392 با نام آرمان انابد کار خود را آغاز کرد و اکنون می کوشد ادامه کارش را به صورت اخبار مثبت و امید بخش ومعرفی منطقه

آخرین مطلب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات