ای کاش علف می خوردیم!

ای کاش علف می خوردیم!

تصویر مرتبط

همه ساله تو این روزا جشن انرژی هسته ای داشتیم یادش بخیر ...

از وقتی که برجام تصویب شد و نیروگاه هسته ای کشورمون که زحمت های زیادی براش کشیده بودیم و شهیدهای زیادی هم بابت نیروگاه داده بودیم تعطیل شد کم کم شعار انرژی هسته ای حق مسلم ماست به انرژی هسته ای حق مسلم اوناست تبدیل شد.

نمی دانم اینکه هسته نیروگاه رو با بتن پر کردیم کار درستی بود یا نه ، زحمات شهیدان هسته ای از جمله احمدی روشن رو خراب کردیم یانه . این مسائل به من هم مربوط نیست .

ولی امروز داشتم یه کتاب در مورد  شهید بزاز بابلی می خوندم که به نکته قشنگی رسیدم  ، متن کتاب "ایشان نیروها را سر و سامان دادند، ولی در شرایطی که خمپاره 60، تیربار و رگبار به سوی ما می‌آمد، در شرایط سخت منطقه کردستان به علت نرسیدن غذا و امکانات مدت 48 روز از علف‌ها و سبزیجات منطقه خوردیم و با دشمن جنگیدیم" .

وقتی این رو خوندم با خودم گفتم ای کاش علف می خوردیم ولی برای گرفتن چندرغاز آزوغه از دشمن تاسیسات هسته ایمون رو خراب نمی کردیم .

۰ ۰ ۲ دیدگاه

دیدگاه همشهریان(۲)

تاسیسات هسته ای نداشتیم که بخوایم حسرتشو بخوریم


ای کاش

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

این رسانه به صورت رسمی از سال 1392 با نام آرمان انابد کار خود را آغاز کرد و اکنون می کوشد ادامه کارش را به صورت اخبار مثبت و امید بخش ومعرفی منطقه

آخرین مطلب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات