ویژگی های یک رئیس جمهور خوب! طنز!

ویژگی های یک رئیس جمهور خوب! طنز!

نتیجه تصویری برای طنز سیاسی

بسم الله

از آنجا که همه ما خیلی فهمیده هستیم و هر چه که در مملکت اتفاق بیفتد شرعا و قانونا به ما مربوط است فلذا نتوانستیم از آگاه کردن عامه مخاطبان از معیار های خیلی درستمان چشم بپوشیم!!!

معیار های پیشنهاد شده برای انتخاب رییس جمهور:

1- رییس جمهور باید بلد باشد ظرف بشوید: چرا که پاک کردن چرک و کثافت از وجود ممکلکت کار همین فرد عزیز است! باید بلد باشد که مملکت را یک جوری تمیز کند که اگر بازرس آمد و دست کشید قیییییییژژژژژژژژژژ صدا بدهد!

2- رییس جمهور باید بلد باشد آشپزی کند: تا خدای نکرده آشی برای مردم نپزد که یک وجب روغن رویش باشد! چون چنین آشی هم هزینه هایش زیاد است و هم باعث سکته مردم میشود!

3- رییس جمهور باید مکانیک باشد: چرا؟ چون چرخ پنچر مملکت را تعویض و ریپ موتور وزارتخانه ها و طرح های در دست اجراء را به موقع تعمیر کند!

4- رییس جمهور باید خانه دار باشد : تا بفهمد که اصولا قیمت گوجه فرنگی در محله های مختلف چند است! و به این روش است که تورم کنترل خواهد شد! حداقل در آن منطقه محل سکونت رییس جمهور که می شود!!!! کاچی به از هیچ چی!!!

5- رییس جمهور باید بقال باشد : چرا چون خاله سوسکه بارها گفته است: (( من زن بقال نمیشم )) ! حالا چرا نمیشه بماند  اما به این ترتیب رییس جمهور ما مثل رییس جمهور فرانسه دسته گل به آب نخواهد داد و رسوایی آنچنانی به بار نخواهد آورد!

6- رییس جمهور باید معلم و فرهنگی باشد: چرا ؟ چون برود بخاری درست بخرد که حداقل جان خودش در کلاس تهدید نشود و صاف با وزیر آموزش پرورش بی توجه برخورد شدیدا مسئولانه کند! جان خودش است دیگر، جان همسایه که نیست!

7- رییس جمهور باید دانشجو باشد: که برود دنبال یک سقفی برای زندگی و خانه مجردی بهه اش کرایه ندهند و یا گران بدهند که ناچار بشود دستور بدهد برای دانشجویان خوابگاه درست کنند آنهم نه از نوع که بشود از پنجره اش پایین پرید یا پراند!

خلاصه از ما به شما وصیت !!! حواستان به نکات بالا باشد که بعد نگویید نگفتی!!! ما گفتیم این هم سندش ! گفتم یا نگفتم؟  گفتم یا نگفتم؟  گفتم یا نگفتم؟

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

این رسانه به صورت رسمی از سال 1392 با نام آرمان انابد کار خود را آغاز کرد و اکنون می کوشد ادامه کارش را به صورت اخبار مثبت و امید بخش ومعرفی منطقه

آخرین مطلب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات