نیمه شعبان نزدیک است

نیمه شعبان نزدیک است

 در جریان قیام اباعبدا... الحسین(ع) بعضی افراد مشغول کارهای مستحبی شدند و اصل دین را فراموش کردند هرچند بعدها توبه کردند اما بعضی از چیزها توبه پذیر نیست.
توبه یعنی برگشت، یعنی برگرداندن به حالت اول ، اگر امام زمانش(امام حسین) را به موقع یاری نکرد و به شهادت رسید، اینها چگونه می خواهند آن را به حالت اول برگردانند اگر تمام اهل زمین را به کشتن بدهیم این به حالت اول بر نمی گردد لذا تشخیص به وظیفه عمل و عمل به هنگام جزء ویژگی هایی است که از شیعه خواستند و می خواهند.
ایام انتخابات هست و هر روز که به انتخابات نزدیک می شویم شور و هیجان انتخاباتی بیشتر میشود ولی نباید از جشن بزرگی که در پیش داریم فراموش کنیم .
انگار فراموش کرده ایم رسالت اصلی جمهوری اسلامی فراهم آوردن وسایل ظهور و آماده سازی برای نهظت امام زمان است . 
نیمه شعبان را می توان بزرگترین جشن تشیع دانست ولی متاسفانه این روزها که باید حال و هوای امام زمانیمان را فدای شور و حال انتخاباتی کرده ایم
ای کاش شور انتخاباتیمان در روز نیمه شعبان به شور امام زمانی تبدیل شود و همانطور که برای نامزد های انتخاباتی سر و دست میشکنیم ، فدایی امام زمانمان باشیم.
اگر به اندازه ای که نگران مشکلات اقتصادی هستیم ، نگران ندیدن پسر فاطمه بودیم الان زیر سایه مهدی (عج) زندگی می گذراندیم .
 
یادمان نرود رسالت ما آماده شدن برای ظهور است
۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

این رسانه به صورت رسمی از سال 1392 با نام آرمان انابد کار خود را آغاز کرد و اکنون می کوشد ادامه کارش را به صورت اخبار مثبت و امید بخش ومعرفی منطقه

آخرین مطلب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات