تعداد پزشکان عمومی اورژانس بیمارستان ولی عصر(عج) ‌افزایش یافت

تعداد پزشکان عمومی اورژانس بیمارستان ولی عصر(عج) ‌افزایش یافت

دکتر محمدرضا رضانژاد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسکن با اعلام این خبر افزود در راستای ارتقاء ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیماران و با پیگیری‌ و هماهنگی های صورت گرفته و با مساعدت دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد تعداد پزشکان اورژانس بیمارستان افزایش یافت.
مدیر شبکه بهداشت‌ و درمان اظهار داشت جهت ارائه خدمات درمانی مطلوبتر به همشهریان عزیز و در این راستا طبق برنامه ریزی صورت گرفته در ایام‌ تعطیل که مطب های خصوصی شهرستان تعطیل می باشد و افزایش تعداد مراجعین را به بیمارستان داریم در شیفت شب دو پزشک همزمان ارائه خدمت و ویزیت بیماران را انجام می دهند.
دکتر محمدرضا رضانژاد بیان داشت در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی نیز پزشک عمومی حضور دارد و ویزیت بیماران و مراقبت های بهداشتی را انجام می دهند که در مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی انابد ۳ پزشک در سه شیفت صبح ، عصر و شب مشغول فعالیت هستند.
ایشان در پایان از مساعدت دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد و پیگیری های فرماندار محترم و امام جمعه معزز قدردانی نمودند.

امیداست کلنگ زمین احداث درمانگاه تامین اجتماعی در دهه مبارک فجر به زمین زده شود

دکتر علی دهقان زاده فرماندار بردسکن گفت :

🔻 با پی گیری های انجام شده و قول مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد 3 پزشک متخصص در رشته های مختلف که نیاز شهرستان است در آینده نه چندان دور به این شهرستان اعزام و استقرار پیدا می کنند.

فرماندار بردسکن به مطالبه مردم بردسکن در حوزه احداث درمانگاه تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود:

🔻خوشبختانه مشکل معارض زمین درمانگاه تامین اجتماعی مرتفع شده است و برای تایید نهایی و تهیه نقشه به سازمان ارسل شده است که پس از تعیین تکلیف و تخصیص اعتبار امیداست کلنگ زمین احداث درمانگاه تامین اجتماعی در دهه مبارک فجر به زمین زده خواهد شد.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

این رسانه به صورت رسمی از سال 1392 با نام آرمان انابد کار خود را آغاز کرد و اکنون می کوشد ادامه کارش را به صورت اخبار مثبت و امید بخش ومعرفی منطقه

آخرین مطلب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات