حضور مسئولان اجرایی انابد در مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

حضور مسئولان اجرایی انابد در مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

به منظور عرض تبریک و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، جمعی از مسئولان اجرایی انابد ضمن حضور در مقرستاد فرماندهی این نیرو، به گفتگو و تبادل نظر با فرمانده محترم نیروی انتظامی پرداختند.

بخشدار انابد در ابتدا ضمن گرامیداشت و تبریک هفته نیروی انتظامی و همچنین اعیاد خجسته قربان و غدیرخم، از زحمات نیروهای خدوم انتظامی و همچنین تعامل و همکاری بی شائبه وی در رفع مشکلات این بخش تقدیر و تشکر و ابراز امیدوای کرد که این همکاری ها به طور دوجانبه در آینده نیز در ابعادی وسیع تر و در شاخه های مختلف گسترش یافته و این دو نهاد با همکاری هم بتوانند در رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی بیش از بیش مثمر ثمر باشند.

ابراهیم قاسمپور، همچنین به منظور آموزش و شناساندن معظلات و مخاطرات اجتماعی و فرهنگی به قشر جوان، از توانمندی های این نیرو ابراز خرسندی کرد.

فرمانده نیروی انتظامی بخش انابد  نیز در این دیدار ضمن عرض خیرمقدم  تبریک اعیاد خجسته،  گفت: تعامل ما، بسترساز رشد و توسعه امنیت منطقه است، که بتوان در رفع معظلات و مشکلات جامعه گام های موثری برداشت.

اباصلت صفایی، نیروی انتظامی را خدمتگزار مردم دانست و افزود: نیروی انتظامی در مقابل مردم همواره اصل رافت و رحمت را سرلوحه کار خویش قرار داده و اقتدار و قدرت خودرا نیز در عرصه های مختلف در مقابل اراذل و اوباش به کار خواهد بست.

این مقام مسئول با یادآوری ناهنجاری های اجتماعی و معظلات فرهنگی موجود در جامعه گفت: با تلاش ها ی صورت گرفته درسنوات اخیر شاهد کاهش چشمگیر جرائم اجتماعی در این بخش بوده ایم. در پایان بخشدار انابد ضمن تشکر از زحمات و تلاش های شبانه روزی سبز قامتان تامین امنیت ناجا به ویژه عزیزان این نیرو دراین بخش با توجه پراکندگی بخش به لحاظ وسعت و از طرفی حجم بالای ماموریت های مربوطه از رضایت مردمی از عملکرد مطلوب پلیس در منطقه تقدیر و اضافه کرد: به لطف خدا مشکل خاص امنیتی و جرایم خشن در سطح بخش وجود ندارد . در پایان هدایایی به رسم یاد بود به خانواده های معظم شهدا اهدا شد.

 

همچنین در این نشست ،  شهردار، اعضای شورای اسلامی ودیگر مسئولان این بخش،  نیز با تبریک این هفته ، سخنانی را در خصوص مسائل مختلف بیان کردند. 

۱ ۱ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

این رسانه به صورت رسمی از سال 1392 با نام آرمان انابد کار خود را آغاز کرد و اکنون می کوشد ادامه کارش را به صورت اخبار مثبت و امید بخش ومعرفی منطقه

آخرین مطلب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات