نتیجه نظرسنجی/ نارضایتی بیش از 44 درصد کاربران اینترنتی از عملکرد شورای شهر

نتیجه نظرسنجی/ نارضایتی بیش از 44 درصد کاربران اینترنتی از عملکرد شورای شهر

به گزارش پایگاه خبری آرمان انابد ، چندی پیش این پایگاه خبری، نظر سنجی (عملکرد شورای اسلامی شهر انابد را چگونه ارزیابی می کنید؟) را در صفحه سایت قرار داد که تا به امروز نتیجه این نظر سنجی 11.49% رضایت عالی ، 27.7% خوب ، 16.22% متوسط و 44.59% عملکرد ضعیف از شورا اعلام شده است.

حال این سوال در ذهن ها تداعی می شود، که علل عمده این نارضایتی ها چیست؟ چرا شورای شهر به این نظر سنجی ها اهمیت نمی دهند، شاید اگر هم عملکرد خوبی این مجموعه داشته باشد به دلیل عدم اطلاع رسانی به مردم، به این نارضایتی ها منجر شده است.

امید است شورای شهر طی جوابیه ای از آمار این نظر سنجی رفع ابهام نماید

هدف ما از ارائه چنین گزارشی تخریب مجموعه محترم شورای شهر نیست ،  اما عدم انعکاس شفاف فعالیت ها و اقدامات شورا، عملکرد ضعیف در برقراری ارتباط با شهروندان، عدم برگزاری جلسات محلی، عدم پاسخگویی و از همه مهمتر عدم مشارکت جویی و عدم اولویت بندی در انجام طرحها و رفع کاستیهای خبری و حتی برخی اقدامات حاشیه دار و همکاری نکردن با گروههای فرهنگی شهر را میتوان از آفتهای شورا نام برد که مانع از پیشرفتها می شود.

البته ناگفته نماند با روی کار آمدن جناب آقای رضایی و همت جوانان فرهنگی شهر انابد چندین بار جلسات محلی با مردم این شهر برگزار شده است که ادامه و رونق آن می تواند در عملکرد مجموعه شورا و شهرداری ثمر بخش باشد.

در پایان پایگاه اطلاع رسانی آرمان انابد ضمن اعلام آمادگی خود جهت پوشش عملکرد شورا و شهرداری و سایر نهادها و ارگانها؛ اعلام می دارد: ارتباط نزدیک مسئولان شهر و همکاری آنها با خبرنگاران باعث خواهد شد تمامی ارزشها و فعالیتهای انجام گرفته این شهر در دنیای فضای مجازی منتشر شده و در جهت آگاه سازی بخش عظیمی از مردم موثر واقع گردد.

۱ ۰ ۷ دیدگاه

دیدگاه همشهریان(۷)

شما باید در یک مسابقه برای یکی از مفید ترین سایت های خبری شرکت کنید.
من می خواهم به شدت توصیه این وبلاگ!

نقدمنصفانه باعث بویایی وتحرک است دست مریزادبه فرزندان دلسوزشهرمان اقامصطفی وتیمش لکن خدایش عملکرد شهرداری وشورای شهرفعلی بشدت ضعیف است وشهردارنیزغیرعلمی وظاهری بابدهی زیادظاهر سازی می نمایید وای به حال شهرداربعدی حتی خودش.ومردم.

عضو شورای اسلامی شهر انابد

۲۹ آبان ۹۴ ، ۰۰:۱۰
ضمن تقدیر و تشکر از نظرات همشهری های محترم  باید به عرض همشهریان انابدی برسانم شورای اسلامی  از روز شنبه تا جها ر شنبه چهت ارتباط با  مردم وحل  مشکلات شهر وندان دفتر شورای اسلامی باز می باشد  دوما شورای اسلامی تمام هم و غمش را  برای رفع مشکلات  از   قبیل شبانه روزی کر دن مر کز بهداشت  که دیدار با اقای هاشمی وزیر بهداشت در مسچد چامع بردسکن / رفتن اعضای شورای اسلامی  به مشهد بیش مدیر کل بهداشت جندین چلسه با دکتر حسین زاده رئیس مر کز بهداشت بردسکن  داشته است  سوما بیگیری مستمر ورزشگاه شهید امام بخش که بحمدا... روزهای بابانی اش را می گذراند جهارما انتخاب شهر دار کوشا و مردمی که با بودچه بسیار اندگ گار های عمرانی فراوان انجام داده است  نوشتن بیش از 852 نامه جهت رفع مشگلات مردم  وبیگیری . ودهها کار دیکر که مچال نیست با زهم از  شهروندان گرامی در خواست می نماییم ما را از نظرات و  بیشنهادات سازنده خود محروم نسازند شورای اسلامی شهر انابد با اغوش باز  در خدمت همشهریان محترم می باشد

سلام اقا مصطفی قابل نداره همشهری امیدوارم سایت بزرگی بشه اگه میتونید دامنشو بخرید 

همشهری
البته اگر گزینه " ارتقاء شهر به شهرستان" رو هم حذف  کنید بهتر است .
چون ارتقاء شهرها به شهرستان تابع ضوابط و مقررات خاصی  است که شهر انابد فعلا دارای شرایط آن نمی باشد و  پیگیری شورا در این زمینه راه بجایی نخواهد برد. و ارتقائ شهر ها به شهرستان فقط در دولت آقای احمدی نژاد به تعداد زیاد و بدون ضابطه انجام می شد هر چند هدف ایشان خدمت رسانی بیشتر به مردم بود . لازم به ذکر است  در دولت جدید مصوبات دولت قبل در مورد ارتقائ  بسیاری از شهرها  از جمله صالح آباد [تربت جام] و ششتمد [سبزوار] در استان خودمان به دلیل نداشتن توجیه، فعلا مسکوت مانده و از دستور  کار دولت خارج شده است.

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** *****
بالاخره 5 نفر شورا و یک نفر شهردار   17 نفر قوم و خویش که رای عالی بدن ، ندارن ؟؟؟!!!!

اون 17 نفری که عالی رای دادن خودشون رو معرفی کنن ببینیم به چی رای دادن. 
شاید ...

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

این رسانه به صورت رسمی از سال 1392 با نام آرمان انابد کار خود را آغاز کرد و اکنون می کوشد ادامه کارش را به صورت اخبار مثبت و امید بخش ومعرفی منطقه

آخرین مطلب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات