بخشدار انابد: ملت ایران درراهپیمایی روز جهانی قدس حماسه دیگری را رقم می‌زنند

بخشدار انابد: ملت ایران درراهپیمایی روز جهانی قدس حماسه دیگری را رقم می‌زنند

بخشدار انابد در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در این بخش گفت: ملت ایران با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه سیاسی دیگری را رقم می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، ابراهیم قاسم‌پور اظهار کرد: مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس حماسه‌ای بزرگ خلق می‌کنند و با اعلام انزجار خود از جنایات اسراییل و آمریکا در سرزمین فلسطین، آزادی قدس‌شریف را طلب می‌کنند.

وی ادامه داد: جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین امروز به حدی رسیده است که دل هر انسانی را به درد می‌آورد اما متاسفانه مدعیان حقوق بشر سکوت اختیار کردند و فقط شاهد جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی هستند.

این مسئول، کشتار زنان و کودکان بی‌پناه را جنایتی بزرگ عنوان و تاکید کرد: زمان آن رسیده که کشورهای اسلامی و مدعیان حقوق بشر ملت مظلوم فلسطین را از دست این جنایتکاران نجات دهند.

وی افزود: حضور پرشور و خروشان مردم در دفاع از مظلومیت، نشان‌دهنده غیرت و مردانگی است.

قاسم‌پور گفت: مردم بخش انابد مانند مسلمانان دیگر همزمان با روز قدس با حضور خود در این راهپیمایی یک بار دیگر با آرمان‌های امام راحل بیعت کرده و نشان می‌دهند که هنوز بر تعهدهای خود پایبند هستند.

وی اظهار کرد: این حضور سبز و انسجام، قلب دشمنان را به درد آورده و خواب آنان را آشفته می‌کند.

قاسم‌پور تصریح کرد: روز قدس روز نشان دادن اراده و غیرت ایرانیان به جهان است که مردم ایران اسلامی طی سال‌های گذشته با حرکتی عظیم مشتی محکم بر دهان ابرقدرت‌ها کوبیده‌اند.

در این جلسه مقرر شد راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز بخش انابد، ساعت 9 صبح از محل حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار شود.

همچنین راهپیمایی روز جهانی قدس به صورت مستقل در دهستان درونه از توابع بخش انابد مانند سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

این رسانه به صورت رسمی از سال 1392 با نام آرمان انابد کار خود را آغاز کرد و اکنون می کوشد ادامه کارش را به صورت اخبار مثبت و امید بخش ومعرفی منطقه

آخرین مطلب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات